Sayın İlgili,
Bilindiği üzere Su Verimliliği Yönetmeliği Tarım ve Orman Bakanlığı tarafından hazırlanarak 27.12.2024 tarih ve 32765 sayılı Resmî Gazete’ de yayımlanmış olup, Su Verimliliği ile ilgili Yönetim Sisteminin kurulması ve Mavi Su Verimliliği Belgesi başvurusu yapılması için Organize Sanayi Bölgesi ve Endüstriyel Tesisleri (Yönetmelik Ek-2’sinde yer alan ve (https://cdniys.tarimorman.gov.tr/api/File/GetGaleriFile/502/DosyaGaleri/9107/0._esvmavi_belge_kilavuzu_.pdf da yeniden güncellenen NACE kodları) içerisinde bulunanlardan 50 kişi üzerinde çalışanı bulunanların) için tanınan süre 27.06.2026 (18 ay) tarihinde sona erecektir.
Bölge Müdürlüğümüzce konuyla ilgili çalışmalara başlanmış olup, 09.04.2026 tarihinde bilgilendirme toplantısı da gerçekleştirilmiştir. Bunun yanında kapsamda olan tesislere yasal yükümlülükleriyle ilgili tekrar hatırlatma yapılması ihtiyacı duyulmuş olup, Tarım ve Orman Bakanlığı’nca hazırlanan https://www.suverimliligi.gov.tr/Sayfa/Detay/2201 adresinde Resmi İnternet Sitesinde bulunan belgelerle beraber başvuru yapılması gerekmektedir.
Suyun, yeri doldurulamayacak TEK MADDE olduğu bilinciyle Su Verimliliği Seferberliğine katılmanızı önemle hatırlatırız… Unutulmamalıdır ki SU HAYATTIR….





