Sayın Katılımcımız,
Bölgemizin artan su ihtiyacının kalıcı ve kesintisiz şekilde karşılanması amacıyla; ASKİ hattından branşman alınarak bölge içi hat çalışmalarına başlanmıştır.
Bu kalıcı çözüm süreci devam ederken, bölgemiz genelindeki mevcut su kaynaklarının ve altyapı rezervlerinin daha etkin, dengeli ve sürdürülebilir şekilde yönetilmesi amacıyla; ASKİ talimatları uyarınca, şebeke suyumuzun yalnızca insani tüketim ve endüstriyel proses ihtiyaçları doğrultusunda kullanılması zorunludur.
Bu kapsamda; Endüstriyel peyzaj/bahçe sulama, araç, saha/yol yıkama, tesis içlerindeki tarımsal sulama vb. insani tüketim ve üretim dışı tüm faaliyetlerde şebeke suyunun tüketilmemesi rica olunur. Yapılacak denetimlerde, üretim dışı alanlarda şebeke suyu tükettiği tespit edilen tesisler hakkında idari yaptırımlar uygulanacaktır.
Önemle belirtmek isteriz ki; alınan bu tedbirlerin ve kısıtlamaların su tüketim dengesini sağlamada yetersiz kalması durumunda, şebeke rezervlerimizi korumak adına bölge genelinde planlı su kesintilerine başlanmak zorunda kalınacaktır. Sanayi tesislerimizin mağduriyet yaşamaması ve üretimin kesintisiz devam edebilmesi için mevcut su depolarınızın ve hidrofor sistemlerinizin her an hazır durumda bulundurulması önem arz etmektedir.
Sanayi üretimimizin sürekliliği ve altyapı dengemizin korunması adına göstereceğiniz yüksek hassasiyet, anlayış ve iş birliği için teşekkür ederiz.
Saygılarımızla.





